کلبه خنده
 
 
سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, :: 14:38 ::  نويسنده : ارش

امروز رفتم تو یه وبی

خیلی حالم گرفته شد

وب مال یه پدرو مادری بود که پسرشون

محمد طاها رو دزدیده بودن

اخی خیلی دلم واسشون سوخت

اینم یه  عکس از محمد طاها کوچولو

خیلی نازه

دوستان خواهش میکنم اینو تو وبلاگاتون قرار بدین

تا هر جوری شده این کوچولو پیدا شه

واسه اطلاعات بیشتر

رو لینک زیر کلیک کنین

 

محمد طاها

 

دیگه حرفی ندارم

فقط امیدوارم

بتونم با این کار

کمی از غم پدرو مادر این بچه ناز رو کم کنم

 

 





نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت14:58---29 مرداد 1392
پیدا شد

مهدی
ساعت14:58---29 مرداد 1392
پیدا شد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ارش گیم و آدرس arash2000.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



" alt="کلبه خنده" title="کلبه خنده" />